moc moc
Re: moc moc
Camil, ja naprawdę rozumiem pytanie PAKO. Gdyby pytał się o realne zyski w osiągach i na ile warto się w to bawić to pytanie miało by sens, ale pyta o "awaryjność reszty podzespołów", a tego tak mała zmiana przełożenia nie może zmienić.
Re: moc moc
Ja nie pytam o awaryjność... Prosze tylko o konkrety, czy ktoś zna albo ma u siebie taki myk? Teorie już dawno znam.
Re: moc moc
PAKO nie oczekuj że w Polsce gdzie jest dosyć mało eMek, a modyfikowanych prawie nie ma znajdziesz samochód z konkretną modyfikacją. A w twoim przypadku informacja użytkownika NA z taką modyfikacją jest prawie bez znaczenia gdyż kompresor może kompletnie zmienić sensowność takiej modyfikacji.
Opinie użytkowników zagranicznych ci przedstawiłem.
Wszystko zależy od zastosowania i potrzeb. Przy NA skrócenie ma sens gdyż trakcji mamy aż nadto, a lepsze osiągi zawsze się przydadzą. Przy kompresorze wszystko zależy do czego używasz eMki. Jeżeli trakcja jest problemem i to ona przeszkadza w dobrych osiągach można pomyśleć nad wydłużeniem przełożenia. Jeżeli biegów które trakcji nie mają właściwie nie używasz, a zależy ci na poprawie osiągów można skrócić.
Ja mam praktykę z przełożeniami w enduro i uważam że jest to banalnie proste, chociaż dobranie idealnego przełożenia jest niemożliwe
Opinie użytkowników zagranicznych ci przedstawiłem.
Wszystko zależy od zastosowania i potrzeb. Przy NA skrócenie ma sens gdyż trakcji mamy aż nadto, a lepsze osiągi zawsze się przydadzą. Przy kompresorze wszystko zależy do czego używasz eMki. Jeżeli trakcja jest problemem i to ona przeszkadza w dobrych osiągach można pomyśleć nad wydłużeniem przełożenia. Jeżeli biegów które trakcji nie mają właściwie nie używasz, a zależy ci na poprawie osiągów można skrócić.
Ja mam praktykę z przełożeniami w enduro i uważam że jest to banalnie proste, chociaż dobranie idealnego przełożenia jest niemożliwe

Re: moc moc
ale z przełożeniem nie chodzi tylko o trakcję pry przyspieszaniu - np na torze na którym ktoś jeżdzi regularnie i ma np taki problem że na zakręcie po dohamowaniu trzeba zapiąć na chwilę dwójkę bo na trójce np spada mocno poniżej obrotów mocy max i lepszy efekt jest na dwójce którą za chwilę trzeba przełączyć - okaze się że skrócenie przełożenie pozwoli przejechać dany zakręt tylko na trójce, poprawiając czas.
przy sekwencji zakrętów to jeszcze bardziej ważne...
taką sytuację można porpawić jeszcze w innym sposób - modyfikujemy zawieszenie i/lub zakładamy lepsze opony - co pozwoli na większą prędkość w zakręcie i tym samy na przejazd na wyższym biegu bez spadku obrotów.
przy sekwencji zakrętów to jeszcze bardziej ważne...
taką sytuację można porpawić jeszcze w innym sposób - modyfikujemy zawieszenie i/lub zakładamy lepsze opony - co pozwoli na większą prędkość w zakręcie i tym samy na przejazd na wyższym biegu bez spadku obrotów.
ciągle szybciej...
Re: moc moc
Krystian, ale Ty tam chyba nie masz seryjnego zawiasu, co?Krystian pisze:Chwalić to ja się nie lubię, ja skromny chłopak jestem![]()
Na ostatnim miałem 1.55.6xx
Ale dla porównania w zeszłym sezonie jadąc na drogowych już kiepskich i starych oponach (z przeznaczeniem na zabicie) - 1.57.477

Re: moc moc
Nie mam od ostatniej edycji, dlatego czasu 1,55 nie porównuje
Czas 1.57,477 był na kompletnej serii
Czas 1.57,477 był na kompletnej serii
Re: moc moc
ja w zeszłym roku kompletnie seryjna M3 na kończących i grzejących się klockach 1:54. tylko opona była slick...
Re: moc moc
Posiada ktos kontakt do osoby, ktora zmienilaby mi przelozenie w m3? ktos sie orientuje w kosztach?
Re: moc moc
Jeżeli na nowych częściach to mogę Ci zbudować taki dyfer. Zarówno do E92 jak i do E46.
Koszty to w zależności od konfiguracji.
Koszty to w zależności od konfiguracji.
Re: moc moc
interesowaloby mnie do e46 3,91 badz 4,10.. Duza roznica cenowa by wyniosla? czy 4,10 nie bedzie za krotko?
co do kosztow to prosilbym pw
co do kosztow to prosilbym pw
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: moc moc
Cena 3,91 i 4,10 będzie bardzo zbliżona, bo i tak się wymienia tylko 2 takie same części.
Do czego służy Twoje auto? Na ulice wg mnie 4.10 to już za krótko, ale co kto lubi, więc sam się musisz zdecydować.
Do czego służy Twoje auto? Na ulice wg mnie 4.10 to już za krótko, ale co kto lubi, więc sam się musisz zdecydować.
Re: moc moc
auto sluzy mi do szybkiej jazdy w miescie. Na trase mam e92. Do miasta wydaje mi sie 4,10 w sam raz
Re: moc moc
Ja bym 3.91 proponował, bo według mnie 4.10 będzie po jakimś czasie męczące.
Szczegóły na PW.
Szczegóły na PW.